Flamenko za dva je komorni glasbeno plesni dogodek, ki združuje avtorsko glasbo in ples, napaja pa se v intimnosti in moči komunikacije med flamenko kitaro in plesom. Izhajajoč iz tradicije flamenka avtor in avtorica prepletata ritmičnost in kitarske strukture s perkusivnostjo plešočega, svobodnega telesa in jo nadgrajujeta z vplivi jazza, indijske in arabske glasbe ter z improvizacijo.
Ana Pandur, avtorica, plesalka, koreografinja. Preučevanju flamenka in njegovi aplikaciji v sodobne uprizoritvene prakse se je posvetila že v okviru študija filozofije in španščine na Filozofski fakulteti v Ljubljani in ga zaključila z obsežno študijo. Po zaključenem izobraževanju klasičnega baleta je med letoma 2002 in 2004 študirala flamenko ples in teorijo na akademiji Amor de Dios v Madridu pri Merche Esmeraldi in drugih velikanih žanra. Po vrnitvi v Slovenijo je ustanovila PKD Flamenko, ki je osrednja organizacija za razvoj, promocijo in izobraževanje flamenka. Kot plesalka, koreografinja in plesna pedagoginja povezuje flamenko s sodobnimi uprizoritvenimi praksami in išče nove avtorske pristope, v katerih povezuje flamenko s sodobnim plesom, z gledališčem in glasbo. Je avtorica številnih plesnih predstav, s poudarkom na interdisciplinarnem pristopu k flamenku. Sodeluje s tujimi in s slovenskimi glasbeniki ter s plesalci, koreografi, z režiserji in gledališkimi hišami kot plesalka, koreografinja in performerka. Na Akademiji za ples v Univerze Alma Mater Europaea predava kot nosilka predmeta Medkulturne plesne prakse.
Vito Marenče, virtuoz na kitarskih strunah in skladatelj, se je jel izobraževati s 7 leti starosti na področju klasične kitare. V času 10-letnega izobraževanja (klasika) pri prof. Antonu Črnuglju je sodeloval na številnih državnih in mednarodnih tekmovanjih, na katerih je praviloma dosegal eno od prvih treh mest. V zadnjih treh letih igranja klasične kitare je študiral tudi na srednji glasbeni šoli – oddelek za Jazz in zabavno glasbo pri prof. Alešu Strajnarju. Po končanem študiju se je vpisal na Rotterdam Conservatorium, kjer je diplomiral pri svetovnem mojstru flamenco kitare, prof. Paco Pena, in se udeleževal delavnic pri mojstrih, kot so Juan Gomaz – Chicuelo, Miguel Angel Cortes, Paco Serrano in drugih. Igral je na številnih mednarodnih festivalih po Evropi – North Sea Jazz, International Classical Festival Den Hag, De Doelen, Paradiso, Malkweg, Classical festival Lucena Cordoba. Sodeloval je z Angel Munoz, Nuria Manglano – La Granaina, Silvia Cabeza, Miguel Hiroshi Garcia, Jose Ligero, Juan Penas …
Po dveh letih bivanja v Španiji se Vito Marenče vrača s svojo glasbo in predstavlja flamenko tradicijo v moderni preobleki, njegova glasba pa je odsev večnega razvijanja na glasbenem področju. Komponist in kitarist je v svojih mednarodnih (špansko-slovenskih) zasedbah ohranil esenco flamenko glasbe kot zaprte in obenem znotraj tradicije svobodne glasbene oblike, z elementi klasične, jazz, latinsko ameriške, indijske klasične in arabske glasbe združene v flamenko plesu, vokalu in palmas – ploskanju – kot bazi tovrstne glasbe.
Flamenko za dva sta Ana Pandur in Vito Marenče